Ads

Ni bukan saja-saja reka cerita cerita. Ni cerita benar ya! Tuan Zulkipli Ayob dulunya bekas Polis. Kalau orang dengar kat luar sana ni memang megah dah ni. Dah boleh buat menantu katanya!

Tapi kalau cukup-cukup makan jer, komitmen hutang bertimbun, mana nak cukup? Jadi Zulkipli cepat bertindak dengan mulakan bisnes pada bulan Oktober 2017 dengan menjual sate ikan!

Zulkipli cakap dulu hidupnya sederhana je sebab komitmen hutang banyak. Bayar kereta 2 biji, bayar rumah lagi, bayar pinjaman bank lagi. Memang tak nampak kemewahan di situ.

“Saya berbisnes sebab nak kehidupan yang lebih baik di samping mahu perniagaan dapat membantu ramai orang. Dan nak bantu ubah kehidupan adik beradik supaya mereka boleh hidup lebih selesa.”

Kedainya yang terletak di Kuala Terengganu

Demi kehidupan yang lebih terjamin, dia mula menuntut ilmu dengan menghadiri program RichWorks, Zero Kos Marketing. Dari sini, dia tahu cara yang betul dan apa yang patut buat dalam menjalankan perniagaan. Dia juga ke program Millionaire Marketing Mastery (MMM). Dari program ini juga, dia belajar supaya cepat bertindak dengan sesuatu yang dirancang.

Sebelum MMM sales beliau hanya RM10 ribu hingga RM30 ribu je sebulan. Selepas MMM sales naik mencanak naik kepada RM80 ribu hingga RM140 ribu sebulan. Perghh…Awesome kan?

Team yang kuat membuatkan bisnes lebih mudah untuk diuruskan

Kejayaan takkan datang bergolek kalau korang tak ada usaha dan ilmu yang betul. Korang takkan diam membatu je tanpa buat apa-apa tindakan?

Jangan asyik baca kisah kejayaan orang jer. Jom mulakan tindakan korang SEKARANG. Nak bercakap dengan team kami untuk konsultansi bisnes? Klik www.richworks.com/wasap untuk konsultansi bisnes secara PERCUMA.

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
#ResultMatters
#NUH2020
#BangkitBerniagaBangsaku

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>