Ads

Nak bawa anda imbas kembali hidup anda sekejap, 5 tahun lepas, 10 tahun lepas, 20 tahun lepas. Di mana anda berada? Apa keadaan hidup anda masa tu?

Adakah anda puas hati dengan keadaan hidup anda masa tu.

Sekarang macam mana? Adakah anda masih lagi berada dalam keadaan yang sama seperti 5 tahun, 10 tahun dan 20 tahun lepas? Adakah anda masih stuck dan struggle dengan masalah yang sama?

Ini adalah soalan-soalan yang kami nak anda fikirkan sekejap. Mungkin anda pernah fikirkan sebelum ini, tapi kali ini kami nak anda duduk sekejap dan ambil masa untuk fikirkan keadaan hidup anda.

Tanya diri sendiri sampai bila anda nak biarkan diri anda terus berada dalam keadaan macam ni? Anda tak penat ke, setiap hari bergelut dengan masalah yang sama? Masalah kewangan, bisnes yang tak jadi, masalah hutang, semuanya seolah-olah berlarutan dan tak ada habisnya.

Kami yakin, anda sebenarnya sedar..tahun depan adalah tahun 2020, dekad baru. Sepatutnya pada dekad baru ini, hidup kita dah berubah ke tahap yang lebih baik dan kita tak perlu lagi pikul beban hidup yang sama.

Berapa ramai yang sedar tentang perkara ini?

Berapa ramai yang serius untuk ubah hidup di tahun hadapan?

Di RichWorks, kami sangat yakin kami ada formula untuk bantu mereka yang nak ubah hidup, capai kejayaan, capai peningkatan dalam kehidupan dan kewangan dan capai kejayaan dalam bisnes. Kerana kami telah lihat sendiri bagaimana peserta program kami ubah hidup mereka. Contoh anak muda Mohamad Shazarul Ismail, yang baru je berusia 21 tahun ni dah berjaya buat jualan mencecah RM1 juta dari Januari sehingga Jun tahun 2019.

Nak tahu dia jual apa? Dia jual Popcorn je…!

Asalnya, dia yang tidak dapat melanjutkan pelajaran telah bekerja di pasar pagi dengan gaji RM900 sahaja. Dia sentiasa rasa tidak puas hati dengan apa yang dia dapat kerana banyak benda yang dia perlu tanggung.

Tiba-tiba satu hari dia terjumpa mesin popcorn ibunya dan dia mula buat popcorn untuk makan sendiri! Tapi aroma popcorn yang manis, telah menusuk hidung jiran-jirannya sehinggakan ada yang mula bertanya.

Bermula dari situlah, Tuan Shazarul mula berniaga popcorn atas jenama Eng’s Popcorn. Dan Alhamdulillah dia dipertemukan dengan RichWorks dan Dr Azizan Osman yang beliau rasa telah membantu beliau meningkatkan bisnes dengan lebih cepat.

Jika anak muda berusia 21 tahun ini boleh ubah hidupnya dan keluarga dengan bisnes popcorn yang berjaya, hasil bimbingan mentor dan sikap beliau sendiri yang komited nak belajar untuk ubah hidup, takkan lah anda dan orang lain di luar sana tak boleh nak lakukannya.

Anda kena bertindak sekarang.

Anda dah tak ada masa nak bertangguh. Apa yang anda nak capai di tahun hadapan adalah bergantung kepada tindakan anda di tahun ini.

Bertindak sekarang ye, kami nak lihat anda berjaya. ….

Lagi 36 hari menjelang Program Nak Ubah Hidup. Jika anda pernah hadir ke Program Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan (IMKK) – Program ini adalah 10 kali lebih hebat dari IMKK – cer bayangkan.

Just nak inform, harga tawaran akan meningkat pada 1 Ogos 2019. Bagus untuk anda daftar sekarang dan dapatkan 2 tiket tajaan dengan setiap pembelian.

Layari ​www.nakubahhidup.com​ untuk dapatkan seat anda.

Salam Kejayaan
Team RichWorks

One comment

  • Ikhwan
    Ikhwan
    Reply

    Kalau bukan sekarang, bila lagi nak ubah hidup.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>