Ads

Cakap pasal duit ni sampai bila pun tak berhenti, lebih-lebih lagi bila ada masalah dengan kewangan. Bila nak buka bisnes pula ada yang berhutang sana sini, nak cari dana yang betul pun payah…

Berapa ramai yang mengalami keadaan macam ni?

Seperti kisah pasangan pengasas Sabella, Puan Siti Fatima dan Tuan Sufian Sulaiman. Mereka asalnya buka bisnes dengan 2 orang je, kewangan masa tu tak stabil langsung…

Macam-macam bisnes yang mereka buat termasuklah jual sabun basuh baju. Dengan berbekalkan duit simpanan RM200, mereka beli sebuah mesin jahit sebagai modal untuk mereka mula berniaga menjahit pakaian.

Demi nak kumpul duit modal dan kembangkan bisnes, Puan Siti Fatima dan Tuan Sufian Sulaiman bertungkus lumus menjahit 100 pakaian sehari seorang diri je! Dahlah guna manual je ketika tu, gunting pakaian pakai tangan je!

Itu pun belum tentu dapat cover kos, dengan pelanggan yang kadang-kadang lambat bayar sampaikan ambil masa 3 bulan. Perit sangat kan keadaan macam ni?

Dengan susah payah tak ada dana yang betul, mereka pergi mencari ilmu dan buat sesuatu dengan bisnes. Lepas dah ada ilmu dan dana yang betul, jualan mereka melonjak hingga jutaan ringgit. Tonton video ni sekarang.

Mungkin ada di antara anda yang menganggap bisnes hanyalah sekadar cari duit dan nak senang. Tapi, ada juga yang anggap bisnes mereka macam anak kesayangan sendiri dan/atau bisnes merekalah kehidupan mereka.

Berapa ramai nak buat sesuatu dengan bisnes anda supaya dapat dibetulkan dan nak tahu macam mana nak 10 X kan bisnes anda? Daftarkan dan sahkan tempat duduk anda sekarang sebelum terlambat.

Hanya untuk USAHAWAN yang serius nak lonjakkan dan kembang bisnes hingga 10 X ganda.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>