Ads

Bukan sebab orang tak beli tudung tapi orang tak beli tudung kau je.. Tudung Sis Dura ni laku je…Apa rahsia dia? Jom baca…

Musim raya ni, ramai je orang jual tudung. Ramai jugak orang start berniaga tudung..Soalan yang kami nak tanya, boleh ke bisnes tudung korang tu terus membesar.. atau setakat laku di musim raya je?

Mesti ada yang akan jawab?
“Saya jual tudung sebab nak cari duit raya lebih je..” tak pun yang jawab…
“Lepas raya… manalah ada orang nak beli tudung sangat…”

Eh.. kak… tengok sikit almari pompuan, berapa banyak tudung daaa.. dorang ada! Yang warna biru je ada spoloh! Raya atau tak orang masih beli tudung, masalahnya orang tak beli dari kau!.

Bukan nak marah… nak cakap je….!

Macam Cik Dura ni ha… sales utk tahun 2019 ni je.. dah cecah RM400 ribu.. dah lebih dari sales sepanjang tahun 2018 yang hanya RM 300 ribu lebih. InsyaAllah tahun ni dia boleh buat sales RM 1 juta…

Doakan dia k..
Kita doakan dia, InsyaAllah akan patah balik jugak kat kita..

Bezanya ialah bila dia ada ilmu, dia semakin tahu macam mana nak tingkatkan sales dia. Nak promo cemana, nak tulis apa, nak target siapa… dia dah belajar semuanya dari ilmu yang kami di RichWorks sampaikan..

Dah sales meningkat boleh la bantu orang lain.. bantu staff dengan bagi duit bonus raya.. seronok kan hidup macam tu..?

Ni tak… bertahun-tahun jual tudung setakat ala-ala je salesnya, setakat lepas duit beli sayur.. tak boleh macam tu kak.. cari ilmu untuk besarkan bisnes. Tak tau.. tanya je kami kat RichWorks.

Jangan takut buat bisnes besar-besaran, kami kat RichWorks bersedia nak bantu share ilmu. Selagi kita takut… selagi tu lah kita takkan ke mana-mana.

Just nak remind!

Tawaran harga tiket serendah RM66 untuk satu tiket ke Program Nak Ubah Hidup yang akan berlangsung dari 30 Ogos hingga 1 September 2019 akan TAMAT pukul 11.59pm MALAM INI.

Ini peluang untuk anda belajar ubah hidup dengan tingkatkan kewangan melalui bisnes yang berjaya. Daftar sekarang di www.nakubahhidup.com atau komen ‘Nak Ubah’ untuk kami bantu anda dapatkan tiket.

Kami dah bagitau awal ye.. jangan komplen kalau harga naik nanti ye…

#TeamRichWorks
#NakUbahHidup

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>