Ads

Bayangkan macam mana seorang juruteknik di jabatan agama sanggup kerja sebagai bonzer sebelah malamnya? Kalau tak sebab sangat terdesak, tak kan lah manusia sanggup buat apa saja kan…?

Anda serius kena tonton video ni. Kisah benar…yang akan buatkan anda fikir banyak kali tentang masalah hidup anda tu? Tapi sebab nak ubah hidup…dia sanggup belajar dan cari mentor.

Tuan Zaifutddin Mohmod menjalankan bisnes kontraktor dengan hanya sales RM20 ribu setahun. Beliau pernah menjalani hidup susah sampaikan duit pun tak ada. Buat bisnes pun rakan yang bantu. Nak pergi kelas Dr Azizan pun sampaikan dia meminjam.

Tapi hasilnya…selepas ada guru, bisnes dia lagi meletop! Tonton dan share kisah inspirasi ini dengan rakan anda ya!

Jika anda nak ubah hidup jugak, layari www.nakubahhidup2020.com

#TeamRichWorks
#NakUbahHidup2020
#ResultMatters

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>