Ads

Tak cemerlang di sekolah bukan bermakna akan gagal selamanya. Tuan Megat ni contohnya, sekolah setakat SPM, hidup susah, dah macam-macam kerja dia buat.

Pernah satu hari.. nak pinjam duit dari Ah Long, Ah Long pun tak sanggup bagi., sebab Ah Long tu tau dia tak boleh bayar punya..

Alhamdulillah, sekarang hasil dari ilmu , ada mentor dan kesungguhan dia dah ada bisnes sendiri..

Tapi dia jual jeruk je.. dan kini dah jadi jutawan jeruk. Juga ada kilang kecil dan staf yang membantu…

Jom tonton jap…dan share untuk inspirasi semua.

#TeamRichworks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>