Ads

Kerani 7 bulan berhenti kerja sebab masih tak mampu nak ubah nasib keluarga.

Demi keluarga dia sanggup korbankan kerja tetap dan pilih bisnes yang ada 1001 risiko yang tak terduga.

Untungnya sebab masa belajar dia ni dah buat bisnes, jadi dropship jual kek, coklat, pakaian dan macam-macam lagi untuk sara kos belajar.

Mula dengan buat mini butik di rumah tanpa sebarang pinjaman dan hanya menggunakan barangan dari Ikea. Tapi harini dah ada butik sendiri.

Tapi perjalanan bisnes dia tak selamanya lancar sebab diuji dengan masalah dalaman bisnes hingga dia buat keputusan hilangkan diri dari bisnes pada 2018.

Tapi itu tak lama, dia bangkit semula lepas beliau ingat segala impiannya yang masih belum tercapai. Mac 2019 terus buat pecutan, hadir Program Program Millionaire Marketing Mastery (MMM)

Sekarang dia dah jadi ahli Titanium. Bukan dia je suami dia pun sama. Sales? Tak yah cakap la.. Bila buat come back dengan ada ilmu dan MenThor dari RM1.8 juta pada 2018 terus naik jadi RM2.7 juta pada 2019.

Amacam? Kalau korang kata bisnes korang tak boleh pergi jauh, tu silap! Sebab korang boleh buat cuma belum jumpa “Waze” yang tepat.

Klik www.richworks.com/wasap untuk konsultansi bisnes secara PERCUMA.

#ResultMatters
#ResultIAmATitan

One comment

  • Pembekal Katil Asrama
    Pembekal Katil Asrama
    Reply

    Tahniah. Usaha anda kejayaan anda. Tumpang bangga dan gembira dengan kejayaan tuan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>